شناسهٔ خبر: 175345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پروژه‌های راهداری هفته دولت در سلطانیه به بهره‌برداری رسید

راهداری زنجان در پنجمین روز از هفته دولت، با حضور فرماندار سلطانیه و دیگر مسئولین شهرستانی، افتتاح بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی آقزوج، بهره‌برداری از راهدارخانه دهجلال و تحویل لودر ۵ تنی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، حمید نظری، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلطانیه، صبح امروز(۶ شهریور ماه) در آیین افتتاحیه پروژه‌های هفته دولت گفت: کشور عزیز ما به برکت خون شهدا به‌ویژه شهدای خدمت، راه‌های پیشرفت را به سرعت طی می‌کند.

وی با اشاره به صرف اعتبار ۲۸ میلیارد تومانی پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان ادامه داد: بهسازی و آسفالت راه روستایی آقزوج به طول ۶ کیلومتر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، تحویل لودر با ظرفیت ۵ تن با اعتبار ۷ میلیارد تومان و احداث راهدارخانه دهجلال با اعتبار ۶ میلیارد تومان از مهمترین طرح‌های این شهرستان است که امروز به بهره‌برداری رسید.

نظری با تاکید بر اینکه همدلی خوبی در بین مسئولین شهرستان وجود دارد تصریح کرد: امیدواریم با ادامه‌دار بودن این همکاری‌ها، شهرستان سلطانیه با سرعت بیشتری توسعه پیدا کرده و به جایگاه واقعی خود دست یابد.